Local cover image
Local cover image

La esencia de la investigación de mercados / Peter M. Chisnall ; traducción Luis J. Díaz Mena ; revisión técnica Marcela Benassini Félix.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: México : Prentice-Hall Hispanoamericana, 1996Edition: 1a edDescription: viii, 209 p. ; 23 cmISBN:
  • 9688807257
Uniform titles:
  • Marketing research Español
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.2  C57 1996
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Contaduría y Ciencias Administrativas General HF5415.2 C57 1996 (Browse shelf(Opens below)) C:1 Consulta BCCA000003290
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Ingeniería en Tecnología de la Madera General HF5415.2 C45 1996 (Browse shelf(Opens below)) 1 Consulta BTM000000825
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Medicina Veterinaria y Zootecnia General HF5415.2 C45 1996 (Browse shelf(Opens below)) C:1 Available MVZ000006106
Browsing Biblioteca de la Facultad de Medicina Veterinaria y Zootecnia shelves, Shelving location: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
HF5415 L47 r1990 Tecnicas para determinar precios : HF5415 L47 r1990 Tecnicas para determinar precios : HF5415.2 B46 2001 Introducción a la investigación de mercados : HF5415.2 C45 1996 La esencia de la investigación de mercados HF5415.2 E87 2001 Investigación de mercados prontuario 10 / HF5415.2 E97 r2009 Investigación de mercados HF5415.2 E97 r2009 Investigación de mercados

Incluye apéndices e índice

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha