Introducción a la teoría de conjuntos / (Record no. 10402)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 00526nam a22001697a 4500 |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20150124121734.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 110705t ag||||| |||| 00| 0 spa d |
050 04 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER | |
Classification number | QA248 |
Item number | O83 1967 |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Oubiña, lia |
245 10 - TITLE STATEMENT | |
Title | Introducción a la teoría de conjuntos / |
Statement of responsibility, etc | Lia Oubiña. |
250 ## - EDITION STATEMENT | |
Edition statement | 2a. ed. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) | |
Place of publication, distribution, etc | Argentina : |
Name of publisher, distributor, etc | Universitaria de Buenos Aires, |
Date of publication, distribution, etc | 1967 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | xvii, 163 p. : |
Other physical details | il. ; |
Dimensions | 22 cm. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE | |
Bibliography, etc | Incluye bibliografía e índice |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Source of heading or term | Lemb |
Topical term or geographic name as entry element | Teoría de Conjuntos |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Clasificación Decimal Dewey |
Koha item type | Libro |
Estado de pérdida | Fuente de clasificación | Estado del daño | No para préstamo | Ubicación permanente | Ubicación actual | Apartado o colección | Fecha de adquisición | Fuente de adquisición | Clasificación | Código de Barras | Date last seen | Número de copia | Tipo de recurso | Nota pública |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos | Biblioteca de la Facultad de Físico Matemáticas | Biblioteca de la Facultad de Físico Matemáticas | General | 05/07/2011 | QA248 O83 1967 C:1 | FFM000000779 | 16/01/2015 | C:1 | Libro | Solo para lectura |