New ways in teaching listening / (Record no. 105953)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 00644nam a22002057a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20151028134536.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 151028b enk||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 0939791587
050 04 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number PE1128.A2
Item number N49 2002
245 00 - TITLE STATEMENT
Title New ways in teaching listening /
Statement of responsibility, etc David Nunan, Lindsay Miller
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 2a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Alexandria, Virginia :
Name of publisher, distributor, etc TESOL,
Date of publication, distribution, etc c1995
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 275 p. :
Other physical details il. ;
Dimensions 21 cm.
440 #0 - SERIES STATEMENT/ADDED ENTRY--TITLE
Title New ways in TESOL series
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc incluye índice
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Source of heading or term Lemb
Topical term or geographic name as entry element Métodos de estudio
Form subdivision Percepción auditiva
General subdivision Inglés
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Nunan, David
Relator term ed.
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Miller, Lindsay
Relator term ed.
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos
Koha item type Libro
Holdings
Estado de pérdida Fuente de clasificación Estado del daño No para préstamo Ubicación permanente Ubicación actual Apartado o colección Fecha de adquisición Edición Área del conocimiento Clasificación Código de Barras Date last seen Número de copia Tipo de recurso
  Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos     Biblioteca del Departamento de Idiomas Biblioteca del Departamento de Idiomas Consulta 28/10/2015 2a Educación y Humanidades PE1128.A2 N49 2002 BDI000000122 28/10/2015 1 Libro

Powered by Koha