Integrating the ESL standards into classroom practice: (Record no. 114026)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 00623nam a22001697a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20160229132505.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160229b vau||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 0939791862
050 04 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number PE1128.A2
Item number I78 2000
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Irujo, Suzanne.
Relator term ed.
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Integrating the ESL standards into classroom practice:
Remainder of title Grades 6-8 /
Statement of responsibility, etc Suzanne Irujo
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Alexandria, Virginia. :
Name of publisher, distributor, etc Teachers of English to Speakers of Other Languages,
Date of publication, distribution, etc 2000
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent ix, 184 p. :
Other physical details il. ;
Dimensions 28 cm.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc incluye glosario e índice
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Source of heading or term Lemb
Topical term or geographic name as entry element Educación
Form subdivision Metodos de enseñanza
General subdivision Inglés
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos
Koha item type Libro
Holdings
Estado de pérdida Fuente de clasificación Estado del daño No para préstamo Ubicación permanente Ubicación actual Apartado o colección Fecha de adquisición Edición Área del conocimiento Clasificación Código de Barras Date last seen Número de copia Tipo de recurso
  Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos     Biblioteca del Departamento de Idiomas Biblioteca del Departamento de Idiomas Consulta 29/02/2016 1a Educación y Humanidades PE1128.A2 I78 2000 BDI000000393 29/02/2016 1 Libro

Powered by Koha