Cognitive perspectives on peer learning / (Record no. 117725)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 01040nam a22002417a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20160705114942.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160705b nju||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 0805824472
050 04 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number LB1031.5
Item number C64 1999
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Cognitive perspectives on peer learning /
Statement of responsibility, etc ed. by Angela M. O'Donnell, Alison King
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Mahwah, New Jersey :
Name of publisher, distributor, etc L. Erlbaum,
Date of publication, distribution, etc 1999
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 358 paginas. :
Dimensions 23 cm.
490 ## - SERIES STATEMENT
Series statement The Rutgers invitational symposium on education series
500 ## - GENERAL NOTE
General note "Based on original papers presented by the authors at the symposium on Cognitive Skills and Learning with Peers, November 1, 1996, in New Brunswick, New Jersey, at the Rutgers Graduate School of Education"--prol. de la serie
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Incluye referencias e índice
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Estudianes
General subdivision Tutores -- Congresos
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Aprendizaje cognitivo
General subdivision Congresos
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Psicología del aprendizaje
General subdivision Congresos
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name O'Donnell, Angela M.,
Relator term editor
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name King, Alison,
Relator term editor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos
Koha item type Libro
Holdings
Estado de pérdida Fuente de clasificación Estado del daño No para préstamo Ubicación permanente Ubicación actual Apartado o colección Fecha de adquisición Fuente de adquisición Edición Dependencia de educación superior (DES) Área del conocimiento Clasificación Código de Barras Date last seen Número de copia Tipo de recurso Nota pública
  Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos     Biblioteca de la Facultad de Físico Matemáticas Biblioteca de la Facultad de Físico Matemáticas General 05/07/2016 Donación 1a ed. Ingeniería y Arquitectura Ingeniería y Tecnología LB1031.5 C64 1999 C:1 FFM000011674 05/07/2016 C:1 Libro Lectura
  Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos     Biblioteca de la Facultad de Físico Matemáticas Biblioteca de la Facultad de Físico Matemáticas General 05/07/2016 Donación 1a ed. Ingeniería y Arquitectura Ingeniería y Tecnología LB1031.5 C64 1999 C:2 FFM000011675 05/07/2016 C:2 Libro Prestamo

Powered by Koha