Beyond constructivism : a models and modeling perspectives on mathematics problem solving, learning, and teaching / (Record no. 129084)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 00785nam a22002057a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20170302141405.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 170302b nju||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 080583821X
050 04 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number QA11.2
Item number B49 2003
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Beyond constructivism : a models and modeling perspectives on mathematics problem solving, learning, and teaching /
Statement of responsibility, etc edited by Richard Lesh, Helen M. Doerr
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Mahwah, New Jersey :
Name of publisher, distributor, etc L. Erlbaum,
Date of publication, distribution, etc 2003.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 597 paginas.:
Other physical details ilustraciones.;
Dimensions 24 cm.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Incluye referencias e índice
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Matemáticas
General subdivision Estudio y enseñanza -- Aspectos psicológicos
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Constructivismo (Educación)
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Lesh, Richard A.,
Relator term editor
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Doerr, Helen M.,
Relator term editor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos
Koha item type Libro
Holdings
Estado de pérdida Fuente de clasificación Estado del daño No para préstamo Ubicación permanente Ubicación actual Apartado o colección Fecha de adquisición Fuente de adquisición Edición Dependencia de educación superior (DES) Área del conocimiento Clasificación Código de Barras Date last seen Número de copia Tipo de recurso Nota pública
  Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos     Biblioteca de la Facultad de Físico Matemáticas Biblioteca de la Facultad de Físico Matemáticas General 02/03/2017 Donación 1a ed. Ingeniería y Arquitectura Ingeniería y Tecnología QA11.2 B49 2003 C:1 FFM000012129 02/03/2017 C:1 Libro Lectura

Powered by Koha