Teaching fractions and ratios for understanding : essential content knowledge and instructional strategies for teachers / (Record no. 133717)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 00719nam a22001937a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20170601143019.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 170601b nju||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 0805829407
050 04 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number QA137
Item number L36 1999
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name J. Lamon Susan
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Teaching fractions and ratios for understanding : essential content knowledge and instructional strategies for teachers /
Statement of responsibility, etc Susan J. Lamon
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Mahwah, New Jersey:
Name of publisher, distributor, etc LEA,
Date of publication, distribution, etc 1999.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 261 paginas.:
Other physical details ilustraciones.,
Dimensions 26 cm.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Incluye bibliografia e índice
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Fracciones - Estudio y enseñanza (Elemental)
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Relación y proporción - Estudio y enseñanza (Elemental)
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos
Koha item type Libro
Holdings
Estado de pérdida Fuente de clasificación Estado del daño No para préstamo Ubicación permanente Ubicación actual Apartado o colección Fecha de adquisición Fuente de adquisición Edición Dependencia de educación superior (DES) Área del conocimiento Clasificación Código de Barras Date last seen Número de copia Tipo de recurso Nota pública
  Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos     Biblioteca de la Facultad de Físico Matemáticas Biblioteca de la Facultad de Físico Matemáticas General 01/06/2017 Donación 1a ed. Ingeniería y Arquitectura Ingeniería y Tecnología QA137 L36 1999 C:1 FFM000012232 01/06/2017 C:1 Libro Lectura

Powered by Koha