Learning to teach mathematics in the secondary school : a companion to school experience / (Record no. 134400)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 00775nam a22001937a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20170609142241.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 170609b enk||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 0415162807
050 04 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number QA13
Item number L43 2005.
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Learning to teach mathematics in the secondary school : a companion to school experience /
Statement of responsibility, etc edited by Sue Johnston-Wilder ... [y otros.]
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc London :
Name of publisher, distributor, etc Routledge,
Date of publication, distribution, etc 2005
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 267 paginas.:
Other physical details ilustraciones.;
Dimensions 25 cm.
490 ## - SERIES STATEMENT
Series statement Learning to teach subjects in the secondary school series
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Incluye apéndice, glosario, referencias e índice
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Source of heading or term Lemb
Topical term or geographic name as entry element Matemáticas
General subdivision Estudio y enseñanza (Secundaria) -- Estados Unidos
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Johnston-Wilder, Sue,
Relator term editor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos
Koha item type Libro
Holdings
Estado de pérdida Fuente de clasificación Estado del daño No para préstamo Ubicación permanente Ubicación actual Apartado o colección Fecha de adquisición Fuente de adquisición Edición Dependencia de educación superior (DES) Área del conocimiento Clasificación Código de Barras Date last seen Número de copia Tipo de recurso Nota pública
  Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos     Biblioteca de la Facultad de Físico Matemáticas Biblioteca de la Facultad de Físico Matemáticas General 09/06/2017 Donación 1a ed. Ingeniería y Arquitectura Ingeniería y Tecnología QA13 L43 2005 C:1 FFM000012255 09/06/2017 C:1 Libro Lectura

Powered by Koha