Ética y escuela : (Record no. 144057)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field nam a22 7a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20180913145202.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 180907b sp ||||| |||| 00| 0 spa d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 847432960X
050 04 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number LB1779
Item number H39 2002
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Haynes, Felicity
240 14 - UNIFORM TITLE
Uniform title The Ethical School.
Language of a work Español
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Ética y escuela :
Remainder of title ¿Es siempre ético cumplir las normas de la escuela? /
Statement of responsibility, etc Felicity Haynes ; traducción del inglés de Roc Filella Escolá
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1a ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Barcelona, España :
Name of publisher, distributor, etc Editorial Gedisa,
Date of publication, distribution, etc 2002
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 285 p. :
Dimensions 23 cm.
490 0# - SERIES STATEMENT
Series statement Biblioteca de educación. Pedagogía de los valores ;
Volume number/sequential designation 4
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Índice: p. 9-12.<br/>Bibliografía: p. 257-276.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Source of heading or term lemb
Topical term or geographic name as entry element Maestros
General subdivision Ética profesional
Geographic subdivision Australia
Form subdivision Estudio de casos
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Source of heading or term lemb
Topical term or geographic name as entry element Educación
General subdivision Aspecto moral
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Filella Escolá, Roc,
Relator term traductor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos
Koha item type Libro
Holdings
Estado de pérdida Fuente de clasificación Estado del daño No para préstamo Ubicación permanente Ubicación actual Apartado o colección Fecha de adquisición Edición Dependencia de educación superior (DES) Área del conocimiento Clasificación Código de Barras Date last seen Número de copia Tipo de recurso Nota pública
  Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos     Biblioteca del Instituto de Investigaciones Históricas Biblioteca del Instituto de Investigaciones Históricas General 07/09/2018 1a ed. Humanidades Educación y Humanidades LB1779 H39 2002 IIH000023372 07/09/2018 C:1 Libro GENERAL

Powered by Koha