Psicología cognitiva : (Record no. 43093)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 00611nam a22001697a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 131014t mx||||| |||| 00| 0 spa d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9701025261
050 04 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number LB1060
Item number K55 2000
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Klingler Kaufman, Cynthia
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Psicología cognitiva :
Remainder of title Estrategias en la práctica docente
Statement of responsibility, etc Cynthia Klingler Kaufman, Guadalupe Vadillo Bueno
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc México ;
Name of publisher, distributor, etc MacGraw-Hill,
Date of publication, distribution, etc 2000
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 210 p.
Dimensions 23 cm.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Incluye bibliografia, glosario e índice
Number of references P. 191-205
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Psicología congnicitiva
General subdivision Educación
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Vadillo Bueno, Guadalupe coaut.
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Clasificación Decimal Dewey
Koha item type Libro
Holdings
Estado de pérdida Fuente de clasificación Estado del daño No para préstamo Ubicación permanente Ubicación actual Apartado o colección Fecha de adquisición Fuente de adquisición Enumeración de Serie / Cronológica Dependencia de educación superior (DES) Área del conocimiento Total Checkouts Clasificación Código de Barras Date last seen Date checked out Número de copia Tipo de recurso
  Biblioteca del Cogreso de los Estados Unidos     Biblioteca de la Facultad de Psicología Biblioteca de la Facultad de Psicología General 14/10/2013   BFP000006814     4 LB1060 K55 2000 BFP000006814 24/05/2016 19/05/2016 1 Libro

Powered by Koha