La estrategia básica de marketing / dir. Claudio L. Soriano Soriano.

Contributor(s): Material type: TextTextSeries: Biblioteca de manuales prácticos de marketingPublication details: Madrid, España : Díaz de Santos, 1990Edition: 1a edDescription: xvi, 170 p. ; 25 cmISBN:
  • 8487189334
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Libro Libro Biblioteca del Instituto de Investigaciones Económicas y Empresariales General HF5415.13 E88 1990 (Browse shelf(Opens below)) C:1 Available IIE000000204
Browsing Biblioteca del Instituto de Investigaciones Económicas y Empresariales shelves, Shelving location: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
HF5415.13 A36 2007 Administración del marketing / HF5415.13 C48 2008 Administracion de la cadena de suministro: HF5415.13 E88 1990 Estrategias de crecimiento con los productos existentes / HF5415.13 E88 1990 La estrategia básica de marketing / HF5415.13 F47 c2006 Estrategia de marketing HF5415.13 F47 c2006 Estrategia de marketing HF5415.13 G63 2009 Helado de albóndiga

Traducción de : Strategic marketing management : Developing the core strategy

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha