Análisis de encuestas Elena Abascal, Ildefonso Grande.

By: Contributor(s): Material type: TextTextSeries: Libros Profesionales de EmpresaPublication details: Madrid : ESIC, 2005Edition: 1a edDescription: 291 p. : il. ; 25 cmISBN:
  • 8473564200
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.2  A23 2005
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Economía General HF5415.2 A23 2005 (Browse shelf(Opens below)) 1 Uso interno Biblioteca BFE000012908
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Economía General HF5415.2 A23 2005 (Browse shelf(Opens below)) 2 Available BFE000012909
Libro Libro Biblioteca de la Unidad de Ciencias Ingeniería y Humanidades General HF5415.2 A33 2005 (Browse shelf(Opens below)) C:1 Available BCU000007199
Browsing Biblioteca de la Facultad de Economía shelves, Shelving location: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
HF5415.13 K685 2001 Dirección de marketing HF5415.13 L36 1995 Marketing estratégico HF5415.15 G67 1997 Manual del product manager : guía completa para la gestión de productos HF5415.2 A23 2005 Análisis de encuestas HF5415.2 A23 2005 Análisis de encuestas HF5415.2 C87 2003 Investigación de mercados HF5415.2 C87 2003 Investigación de mercados

Incluye bibliografía

PIFI 3.2

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha