Investigación de mercados : un enfoque aplicado / Thomas C. Kinnear, James R. Taylor ; traducción Gloria E. Rosas Lopetegui ; revisión técnica José Nicolás Jany Castro.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Santafé de Bogotá, Colombia : McGraw-Hill, 1998Edition: 5a edDescription: xxii, 874 p. : il. ; 28 cmISBN:
  • 9789586007825 (13)
  • 9586007820 (10)
Uniform titles:
  • Marketing Research : an applied approach Español
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.2 K56 1998
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Economía General HF5415.2 K56 1998 (Browse shelf(Opens below)) C:1 Uso interno Biblioteca BFE000005435
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Economía General HF5415.2 K56 1998 (Browse shelf(Opens below)) C:2 Available BFE000005858
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Economía General HF5415.2 K56 1998 (Browse shelf(Opens below)) C:3 Available BFE000005859
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Economía General HF5415.2 K56 1998 (Browse shelf(Opens below)) C:4 Available BFE000005436
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Economía General HF5415.2 K56 1998 (Browse shelf(Opens below)) C:5 Available BFE000005437
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Economía General HF5415.2 K56 1998 (Browse shelf(Opens below)) C:6 Available BFE000009476
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Economía General HF5415.2 K56 1998 (Browse shelf(Opens below)) C:7 Available BFE000009477

Traducción de : Marketing Research : an applied approach

Incluye apéndice, glosario e índice

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha