Investigación de mercados : enfoque, sistemas, información, procesos y proyectos / Maurice Eyssautier de la Mora

By: Material type: TextTextPublication details: México : Editorial Trillas, c2006Edition: 1a ed. Reimp. 2009Description: 215 p. : il. ; 23 cmISBN:
  • 9789682472336
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.2 E97 2006
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Medicina Veterinaria y Zootecnia General HF5415.2 E97 r2009 (Browse shelf(Opens below)) C : 1 Available MVZ000000902
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Medicina Veterinaria y Zootecnia General HF5415.2 E97 r2009 (Browse shelf(Opens below)) C : 2 Available MVZ000000903
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Medicina Veterinaria y Zootecnia General HF5415.2 E97 r2009 (Browse shelf(Opens below)) C : 3 Available MVZ000000904
Browsing Biblioteca de la Facultad de Medicina Veterinaria y Zootecnia shelves, Shelving location: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
HF5415.2 C45 1996 La esencia de la investigación de mercados HF5415.2 E87 2001 Investigación de mercados prontuario 10 / HF5415.2 E97 r2009 Investigación de mercados HF5415.2 E97 r2009 Investigación de mercados HF5415.2 E97 r2009 Investigación de mercados HF5415.2 K56 c1998 Investigación de mercados : HF5415.2 M35 1997 Investigación de mercados :

Incluye bibliografía, glosario e índice

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha