Local cover image
Local cover image

Investigación de mercados / David A. Aaker, George S. Day ; traducción Jaime Goméz Mont ; revisión técnica César Javier Sepúlveda Martínez.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: México : McGraw-Hill Interamericana, 1989Edition: 2a edDescription: xvi, 715 p. : il., 25 cmISBN:
  • 9684224869
Uniform titles:
  • Marketing research Español
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.2 A25 1989
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Contaduría y Ciencias Administrativas General HF5415.2 A25 1989 (Browse shelf(Opens below)) C:1 Consulta BCCA000003277
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Contaduría y Ciencias Administrativas General HF5415.2 A25 1989 (Browse shelf(Opens below)) C:2 Available BCCA000003278
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Ingeniería en Tecnología de la Madera General HF5415.2 A25 1989 (Browse shelf(Opens below)) 1 Consulta BTM000000824
Browsing Biblioteca de la Facultad de Contaduría y Ciencias Administrativas shelves, Shelving location: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
HF5415.16 W64 1995 Cómo realizar una auditoría de mercadotecnia HF5415.16 W64 1995 Cómo realizar una auditoría de mercadotecnia HF5415.2 A25 1989 Investigación de mercados HF5415.2 A25 1989 Investigación de mercados HF5415.2 A25 2001 Investigación de mercados HF5415.2 A25 2001 Investigación de mercados HF5415.2 A25 2001 Investigación de mercados

traducción de 3a ed. en inglés / a la 2a ed. en español

Incluye apéndice, glosario e índice

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha