Fundamentos de mercadotecnia / Philip Kotler ; traducción Rosa María Rosas Sánchez ; revisión técnica Marcela Benassini Félix

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: México : Prentice-Hall Hispanoamericana, 1985Edition: 1a edDescription: xxiii, 648 p. : il. ; 24 cmISBN:
  • 9688800252
Uniform titles:
  • Marketing essentials Español
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415 K68 1985
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Arquitectura General HF5415 K68 r1987 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available BFA000000422
Libro Libro Biblioteca de la Unidad de Ciencias Ingeniería y Humanidades General HF5415 K68 1985 (Browse shelf(Opens below)) C : 2 Available BCU000008024
Libro Libro Biblioteca de la Unidad de Ciencias Ingeniería y Humanidades General HF5415 K68 1985 (Browse shelf(Opens below)) C : 1 Available BCU000008023
Libro Libro Biblioteca de la Unidad de Ciencias Ingeniería y Humanidades General HF5415 K68 1985 (Browse shelf(Opens below)) C : 3 Available BCU000007801
Browsing Biblioteca de la Unidad de Ciencias Ingeniería y Humanidades shelves, Shelving location: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
HF5415 K67 1973 Estudios de mercadotecnia / HF5415 K67 1976 Mercadotecnia / HF5415 K68 1981 Mercadotecnia HF5415 K68 1985 Fundamentos de mercadotecnia HF5415 K68 1985 Fundamentos de mercadotecnia HF5415 K68 1985 Fundamentos de mercadotecnia HF5415 K68 1996 Mercadotecnia

Bibliografía : p. 608-622, glosario e índices

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha