Manual para elaborar un plan de mercadotecnia : Ricardo Fernández Valiñas. un enfoque latinoamericano /

By: Material type: TextTextPublication details: México : Thomson, c2004Edition: 1a edDescription: xv, 256 paginas : ilustraciones, 23 cmISBN:
  • 9706863494
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415 F47 2004
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Medicina Veterinaria y Zootecnia General HF5415 F47 2004 (Browse shelf(Opens below)) C:1 Available MVZ000006115
Browsing Biblioteca de la Facultad de Medicina Veterinaria y Zootecnia shelves, Shelving location: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
HF5382 R49 r1982 El Análisis de puestos / HF5415 C35 1979 Comercialización de productos agrarios: HF5415 C35 2004 Comercialización de productos agrarios / HF5415 F47 2004 Manual para elaborar un plan de mercadotecnia : HF5415 F57 2004 Mercadotecnia / HF5415 H55 2002 Marketing efectivo / HF5415 K68 1981 Dirección de mercadotecnia :

Incluye bibliografias

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha