Canales de merketing y distribución comercial : un enfoque de administración de relaciones / Lou E. Pelton, David Strutton, James R. Lumpkin ; traducción María del Carmen Hano Roa, Joaquín Ramos Santalla, José Julian Díaz Díaz ; revisión técnica Ivonne Raso Arcuete, Iván M. Barreiro Díaz, Irma López Espinosa.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: México : McGraw-Hill, c2005Edition: 2a edDescription: xxiii, 580 paginas : ilustraciones, 23 cmISBN:
  • 9701050894
Subject(s): LOC classification:
  • Hf5415.129 P45 2005
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Libro Libro Biblioteca del Instituto de Investigaciones Económicas y Empresariales General HF5415.129 P45 2005 (Browse shelf(Opens below)) C:1 Available IIE000000289
Browsing Biblioteca del Instituto de Investigaciones Económicas y Empresariales shelves, Shelving location: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
HF5415.129 G66 2003 Canales de Marketin : HF5415.129 G66 2003 Canales de Marketin : HF5415.129 G66 2003 Canales de Marketin : HF5415.129 P45 2005 Canales de merketing y distribución comercial : HF5415.13 A36 2007 Administración del marketing / HF5415.13 C48 2008 Administracion de la cadena de suministro: HF5415.13 E88 1990 Estrategias de crecimiento con los productos existentes /

Traducción de :

incluye bibliografias e índice

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha