Local cover image
Local cover image

Estrategias de publicidad y promoción / Gerard J. Tellis, Ignacio Redondo ; traducción Crisitina Belló, Isabel Villar.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Madrid, España : Pearson Educación, 2002Edition: 1a edDescription: xxii, 561 p. : il. ; 27 cmISBN:
  • 8478290478
Uniform titles:
  • Advertising and sales promotion strategy Español
Subject(s): LOC classification:
  • HF5823 T45 2002
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Contaduría y Ciencias Administrativas General HF5823 T45 2002 (Browse shelf(Opens below)) C:1 Consulta BCCA000005895
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Contaduría y Ciencias Administrativas General HF5823 T45 2002 (Browse shelf(Opens below)) C:2 Available BCCA000009211
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Contaduría y Ciencias Administrativas General HF5823 T45 2002 (Browse shelf(Opens below)) C:3 Available BCCA000005896
Browsing Biblioteca de la Facultad de Contaduría y Ciencias Administrativas shelves, Shelving location: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
HF5823 P73 2001 505 verdades publicitarias HF5823 R87 2001 Kleppner publicidad HF5823 R87 2005 Kleppner publicidad HF5823 T45 2002 Estrategias de publicidad y promoción HF5823 T45 2002 Estrategias de publicidad y promoción HF5823 T45 2002 Estrategias de publicidad y promoción HF5823 T47 2005 Publicidad : comunicación integral en marketing

Incluye glosario e índice

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha