000 00785nam a22002057a 4500
005 20170302141405.0
008 170302b nju||||| |||| 00| 0 eng d
020 _a080583821X
050 0 4 _aQA11.2
_bB49 2003
245 1 0 _aBeyond constructivism : a models and modeling perspectives on mathematics problem solving, learning, and teaching /
_cedited by Richard Lesh, Helen M. Doerr
250 _a1a ed.
260 _aMahwah, New Jersey :
_bL. Erlbaum,
_c2003.
300 _a597 paginas.:
_bilustraciones.;
_c24 cm.
504 _aIncluye referencias e índice
650 4 _aMatemáticas
_xEstudio y enseñanza -- Aspectos psicológicos
650 4 _aConstructivismo (Educación)
700 1 _aLesh, Richard A.,
_eeditor
700 1 _aDoerr, Helen M.,
_eeditor
942 _2lcc
_cLIB
999 _c129084
_d129084