ISO 9000-2000 : calidad en los servicios / Andrés Senlle, Eduardo Martínez, Nicolás Martínez.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Barcelona, España : Gestión 2000, 2001Edition: 1a edDescription: 186 p. : il. ; 26 cmISBN:
  • 8480886269
Other title:
  • Organización Internacional de Normalización nueve mil guión dos mil [Portion of title]
Subject(s): LOC classification:
  • HG1616.C87  TS156.6 S46 2001
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Economía General TS156.6 S46 2001 (Browse shelf(Opens below)) C:1 Uso interno Biblioteca BFE000013375
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Economía General TS156.6 S46 2001 (Browse shelf(Opens below)) C:2 Available BFE000015069
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Economía General TS156.6 S46 2001 (Browse shelf(Opens below)) C:3 Available BFE000015070
Libro Libro Biblioteca de la Unidad de Ciencias Ingeniería y Humanidades General HG1616.C87 S46 2001 (Browse shelf(Opens below)) C:1 Available BCU000008247
Libro Libro Biblioteca de la Unidad de Ciencias Ingeniería y Humanidades General HG1616.C87 S46 2001 (Browse shelf(Opens below)) C:2 Available BCU000008248
Libro Libro Biblioteca de la Unidad de Ciencias Ingeniería y Humanidades General HG1616.C87 S46 2001 (Browse shelf(Opens below)) C:3 Available BCU000008249

Incluye índice

En la pasta : Mejora continua. Satisfacción del cliente. Orientación por procesos. Documentación del sistema. Sistema de gestión de calidad.

Fomes 2003

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha