Local cover image
Local cover image

Cómo mejorar su servicio al cliente / John Leppard, Liz Molyneux ; traducción Aida Satapau.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Barcelona, España : Ediciones Gestión 2000, 1998Edition: 1a edDescription: 166 p. : il. , 23 cmISBN:
  • 8480882816
Uniform titles:
  • Auditing your customer service Español
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.5 HD61 L47 1998
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Contaduría y Ciencias Administrativas General HF5415.5 L47 1998 (Browse shelf(Opens below)) C:1 Consulta BCCA000002365
Libro Libro Biblioteca de la Facultad de Contaduría y Ciencias Administrativas General HF5415.5 L47 1998 (Browse shelf(Opens below)) C:2 Available BCCA000002366
Libro Libro Biblioteca de la Unidad de Ciencias Ingeniería y Humanidades General HD61 L47 1998 (Browse shelf(Opens below)) C:1 Available BCU000006264
Libro Libro Biblioteca de la Unidad de Ciencias Ingeniería y Humanidades General HD61 L47 1998 (Browse shelf(Opens below)) C:2 Available BCU000006265
Libro Libro Biblioteca de la Unidad de Ciencias Ingeniería y Humanidades General HD61 L47 1998 (Browse shelf(Opens below)) C:3 Available BCU000006266

Incluye apéndices, bibliografía

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image

Powered by Koha