CEM : administración de las experiencias de los clientes con las marcas : un enfoque revolucionario para conectarse con sus clientes / Bern H. Schmitt ; traducción Álvaro Cirión Arana, Iván Martínez Rojas, José Luis Nuñez Herrejón.
Material type: TextPublication details: México : McGraw-Hill Interamericana Editores, 2004Edition: 1a edDescription: xvi, 242 p. : il. , 23 cmISBN:- 9701044827
- Customer experience management Español
- HF5415.55 S36 2004
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Biblioteca de la Facultad de Contaduría y Ciencias Administrativas General | HF5415.55 S36 2004 (Browse shelf(Opens below)) | C:1 | Consulta | BCCA000003399 |
Browsing Biblioteca de la Facultad de Contaduría y Ciencias Administrativas shelves, Shelving location: General Close shelf browser (Hides shelf browser)
Incluye índice
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.